Selasa, 10 Mac 2015

MASA SENGGANG

Dah lama tak tak buat drawing freehand mcm ni... Last saya hasilkan drawing masa semester akhir diploma.. dan bila sambungbijazah terus saya tinggalkan bakat lama saya ni sebab masa tu semua dah guna sketchup dan aplikasi lain untuk randering..

hasilnya memang lebih cepat berbanding freehand mcm ni tp bagi saya freehand mcm ni lebih unik dan mahal kalau dijual.. barang handmade kan lagi mahal...

Tapi sekarang dengan smartphone anda boleh buat drawing... cuma smartphone kecil, xpuas kalau nak buat drawing mam ni.. drawing ini saya gunakan galaxy note 8.0 bersaiz 8inch.. mana2 note pun boleh termasuk tab asalkan ada disediakan s pen..